Verified
10/10 Exceptional
Jun 14, 2026
Neşe Hanım ve Volkan Bey ile karşılaştığımız ilk andan itibaren ikisi de çok güler yüzlü sıcakkanlı ve ilgiliydiler. İkisine de ayrı ayrı çok teşekkür ederiz. Kahvaltı çok lezzetliydi her şey çok temiz ve özenliydi. Oda gayet yeterli büyüklükte ve çok temiz. Biz ailecek çok memnun kaldık.
Otel merkeze çok yakın her yere yürüyerek ulaşabiliyorsunuz. Kısacası evinizde hissedebileceğiniz bir deneyim herkese iyi tatiller.
Gökçe
Gökçe, 2-night trip

















